olemann Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 ..å kople sammen broene med blyant? I artikkelen til overklokking.no fyller de hullene med araldit, for så å benytte ledende lakk etterpå. Er dett egentlig nødvendig? Har noen prøvd med blyant (ikke over hullet selvfølgelig, men rundt). Dette gir en blyant strek som er 50-100 % lenger enn hva man trengte på Thunderbirden, men kanskje det funker? Hvis ikke kan man vel bare legge lakk på samme måten? Det er vel strengt tatt ikke nødvendig å tette gropene først, selv om det selvfølgelig ser mye bedre ut. Illustrasjon: ....L . . |-| . | | . |_| . ....L ... = blyantstrek (eller lakk) Har noen prøvd det eller kommentarer? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Jeg har tenkt på det sammen men jeg rakk det ikke før CPuen tok kvelden. Venter på ny fra komplett. Kan hende at motstanden blir for stor men det kan kanskje løses ved og teine tykkere streker. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Glem å bruke blyant på XP prosessoren. "Gapet" er så stort at motstanden blir for stor. Dersom du går rundt, blir det bare enda værre. Lenke til kommentar
olemann Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 Jeg tenkte at det nok ikke var så enkelt. Men hvis man bruker elektrisk ledende lakk istedet for blyant? Kan man slippe peset med å fylle igjen brønnene med araldit da? Lenke til kommentar
blackice Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Må fylle igjen hvis du ikke så får du kontakt med de punktene som sitter nede i hullene! Det kan gå geli... Er ikke mye pes å lime igjen et par hull, du trenger bare litt tolmodighet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå