VISTPhoto Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Her er noen bilder fra min første tur i studio i går. 3 burde vel være greit siden dette i grunn er en serie bilder. Ønsker spesielt tilbakemeldinger i forhold til lyssetting, da det var dette jeg konsentrerte meg om å lære bedre i går. f/11, 1/160, ISO 100. f/11, 1/160, ISO 100. f/8, 1/160, ISO 100. Endret 5. april 2009 av KimberWarrior Lenke til kommentar
VISTPhoto Skrevet 5. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Ingen meninger? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Bilde1: Lyset burde vært litt nærmere kamera og litt høyere. Skyggen på nesa blir for kraftig. Generelt for alle: Skyggene blir for kraftige. Reflektor kunne vært brukt for å myke dem opp. Softbox bidrar også. Endret 6. april 2009 av TGB Lenke til kommentar
VISTPhoto Skrevet 6. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Takk. Ser hva du mener for bilde1. For bilde2 ser jeg at litt mindre skygger i ansiktet kunne hjulpet, men kanskje fornøyd med at rester er så pass mørkt. For bilde3 hadde jeg ett som var mer belyst, men likte rett og slett dette best. Skal prøve igjen en av de nærmeste dagene og se om ikke en reflektor kan hjelpe litt for bilde1. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå