Gjest Harley Quinn Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Pc'en min begynte i går og tulle når jeg skulle starte den opp og gå på internett. Den starter opp, begynner å få opp ikonene nederst til høyre så restarter den seg selv når den kommer til den trådløse internett koblingen sitt ikon. Har også fått opp bluescreen noen ganger men der står det ikke noe spesielt, bare at om noe av hardware er nytt så må det instaleres igjen, men pc'en har ikke vært åpnet eller noe siden jeg fikk den for et par år siden. Når den starter opp så går den også på disk sjekk om og om og om igjen med mindre jeg avbryter den. Det funker i safe mode, men det er vel kanskje ikke det beste å sitte med heller. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 oppdatere drivere! Ta backup av alt du ønsker å ta vare på og legge inn operativsystem på nytt. Denne veien jeg går når OS begynner å lage krøll. Sjekk forøvrig om maskinen er full av støv. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 oppdatere drivere! Ta backup av alt du ønsker å ta vare på og legge inn operativsystem på nytt. Denne veien jeg går når OS begynner å lage krøll. Sjekk forøvrig om maskinen er full av støv. Har åpnet maskinen så den er ikke full av støv hvertfall. Skal få oppdatert drivere, operativsystemet får jeg ikke dytte inn på nytt ettersom jeg ikke har cd, men prøver å få tak i en venn som har det. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Du er sikker på at du ikke har noen onde virus som kjører i bakgrunnen og stjeler kapasitet samtidig som de krøller med maskinen din? har du sjekket dette? Anbefaler deg også tråden(e): Hjelp til å få fjernet malware (virus, trojanere, spyware...) Den store sikkerhetsguiden v.2 For å unngå angrep samt eventuelt fjerne de som (om mulig) allerede har inntruffet. Glem heller ikke å alltid ha oppdatere antivirusprogrammer samt en god brannvegg. Endret 5. april 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå