Mikkel™ Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hei. Jeg merka det idag at det venstre blinklyset mitt går fortere enn det høyre. Jeg sjekket da jeg kom hjem om det var noen pærer som hadde gått og frontåæra var død. Går det fortere som en indikator på at pæra har gått? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Noen som har en ca pris på ny pære eller? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 www.biltema.no Hvis man er glad i å bytte pærer og vil bruke penger på dette ofte, samt driter i om man har dårlig lys kan man kjøpe pærer på Biltema. Ellers så kjøper man sikkelige pærer et annet sted. Philips-pærer får man kjøpt på f.eks. Clas Ohlson og Osram hos BilXtra og Mekonomen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Mekonomen er jo rett nedi gata her da. Kan sikkert svingen innom dem å høre hva prisene ligger på. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) En blinklyspære koster vel noe sånt som 20kr til 60kr avhengig av hvor du kjøper dem.. Ikke akkurat noe man gidder å bruke ressurser på å finne billigst mulig av. Endret 5. april 2009 av gxi Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Samme prisen på Biltema og 20'ish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå