AndersK_ Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg har hørt så mye, at den blir bundla med the matrix II ogsånt, men det skal den ikke osv. Når kommer den? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 TLOTR: TROTK. Altså The Lord of the Rings: The Return of the King. Edit: Du følger bra med da, Fredrik. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Sitter ikke inne hele dagen vettø, det eneste jeg bryr meg om for tida er biler:P Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Sitter ikke inne hele dagen vettø, det eneste jeg bryr meg om for tida er biler:P så skaff deg andre ting å gjøre da Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Sitter ikke inne hele dagen vettø, det eneste jeg bryr meg om for tida er biler:P Det er en bil i TLOTR: TFOTR... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Åssen bil da, Chevrolt Camaro med en 2 sylindra våtterwankel med dobble overliggans kamaksler? Gleder meg til filmen forresten Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Åssen bil da, Chevrolt Camaro med en 2 sylindra våtterwankel med dobble overliggans kamaksler? Gleder meg til filmen forresten Det var en sånn vanlig bil som tar deg dit du skal. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 GLEDER MEG TIL TRAILEREN MEN ENDA MERE TIL FILMEN!!.. sorry for caps.. men jeg syns LOTR fortjener Caps Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Gleder meg til traileren, men enda mer til filmen. Sorry for caps, men jeg syns LOTR fortjener caps. Ok. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 GLEDER MEG TIL TRAILEREN MEN ENDA MERE TIL FILMEN!!.. sorry for caps.. men jeg syns LOTR fortjener Caps Les boken. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Sitter ikke inne hele dagen vettø, det eneste jeg bryr meg om for tida er biler:P Det er en bil i TLOTR: TFOTR... ja.. det har jeg lest om.... akkurat hvor i filmen er dette? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 ja.. det har jeg lest om.... akkurat hvor i filmen er dette? Når Samvise the Brave sier at han aldri har vært så langt unna The Shire før. Du kan se røyken (støvet) etter bilen iaffal. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hvis du greier å se bilen på dvd versjonen tror det var extended ed. utgaven så er du god... Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Få svar på det satans spørsmålet mitt da!!! lol Jeg lurte faktisk på noe annet enn det BJAA drev med på fritiden sin Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Få svar på det satans spørsmålet mitt da!!! Plzplz. Stfu, n00b.. Nisje Olm har rett i at du er flink hvis du ser det nå. De har redigert det vekk (så godt det lar seg gjøre) på extended... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg har sett den beryktede "støvskyen" et par ganger nå, og har ikke annet å si enn: Det det egentlig er, er et hus, og "støvskyen" kommer fra ei pipe. Først trudde jeg det var skyen etter hest og kjerre, men det er altså et hus... Uansett, filmen kommer på kino den 17. desember Gleder meg! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg har sett den beryktede "støvskyen" et par ganger nå, og har ikke annet å si enn: Det det egentlig er, er et hus, og "støvskyen" kommer fra ei pipe. Først trudde jeg det var skyen etter hest og kjerre, men det er altså et hus... Uansett, filmen kommer på kino den 17. desember Gleder meg! det samme kom jeg frem til .... 1005 ganger synes dere det ikke er rart at støvet fra en bil ikke flytter på seg? ... Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 GLEDER MEG TIL TRAILEREN MEN ENDA MERE TIL FILMEN!!.. sorry for caps.. men jeg syns LOTR fortjener Caps Les boken. Har lest boken 2 ganger, har lest hele trioligien 2 ganger + Hobitten på Engelsk og Norsk og Silmarillon på Engelsk Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 det samme kom jeg frem til .... 1005 ganger synes dere det ikke er rart at støvet fra en bil ikke flytter på seg? ... Hvis bilen kun kjører innover i bildet, beveger ikke skyen på seg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå