Glenn81 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Håper noe kan hjelpe ,,har kjøpt ny pc, for ca en uke siden, alt har gåyy knirke fritt, fram til de to siste dagene, i overigår, fikk jeg beskjed om at internett explorer måtte lukkes grunnet tilleggs feil, noe med adobe,,,,, startet explorer på nytt alt fungerte, men i går kom samme feilen, explorer lukkes, så kom boksen med å se et løsning på internett ,den måtte også lukkes grunnet feil, sånn kom det noen gangern,, så skulle jeg skru av pc ,strarte på nytt, fikk ikke gjort det grunnet feil i (husker ikke hva det sto med, forstod det slik at det var programmet som skrudde av maskinen) måtte lukkes grunnet feil, endte opp med sort skjerm, med musepekeren på, som jeg kunne bevege, måtte fysisk skru av maskinen! hva er dette for noe rart?? noen sam kan hjelpe?? Vennlig hilsen Glenn Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hva som er feil kan jeg ikke si, men du kan omgå problemet ved å skru av tillegget. 'Iexplore-Verktøy-Administrer l-Aktiver/Deaktiver tilegg'. Merk det adobetillegget du vil skru av og velg 'Deaktiver' i bunen av boksen. Hvis du med dette mister for eksempel pdf i browser kan du med fordel bytte til alternativer som Foxit pdf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå