IsakL Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Grunnen er at jeg kjøpte pc av en kar, men så var det en ødelagt prosessor på den. Han skulle derfor bestille, men varen kom feil. Det kom en e7400 i stedet. Funker disse to sammen? sjekket på msi sidene, men fikk ikke noe konkret svar. trenger raske svar takk Isak Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ja, det skal passe sammen. Lenke til kommentar
IsakL Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Nei, det gjør det ikke Disse to passer ikke sammen, jeg fikk det fiksa med et annet kort, men bare så det er sagt Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Kan du si hva som var problemet? De skal passe sammen nemlig, har du prøvd en bios oppdatering? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det er en 45nm CPU, og jeg vil anta at p965 mangler støtte for disse prosessorene dessverre. Lenke til kommentar
IsakL Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 ja, men jeg fikk det fikset via nytt hovedkort. Så alls good Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå