Anthila Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 hei. Helt inntill nylig har maskina fungert fint, men i det siste har vifta begynt å bråke for den minste ting. Begynner virkelig å bli veldig irriterende da jeg nesten ikke kan surfe uten å høre på bråket. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hvis det er en gammel maskin så er nok problemet at det har samlet seg mye støv i kjøleribben. Blås trykkluft på boks på kjøleribben så skal du nok se at det fikser seg. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Hvor gammelt er gammelt? Har vel hatt PC i litt over 1,5 år. Og, hvordan blåser jeg trykkluft på boks på kjøleribben? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 1.5 år kan by på noe støv, men det kommer an på omgivelsene. Kjøp f.eks en boks trykkluft å blås inn i en av "luftehullene" på maskinen. Råder deg til å lese litt mer om dette, eller få mer utdypende råd fra andre da jeg ikke vet om dette evt. kan skade vifter da trykkluften vil bidra til at disse går motsatt vei, og i høy hastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå