thai-mat Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ikke i år. Det er en kristen organisasjon. Gi heller pengene til en ateistisk organisasjon. Hva mener dere? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det stemmer at det er Care i år? Care hevder på sine nettsider at de er partipolitisk og religiøst nøytrale. Har du noen kilder på at de ikke er det? Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 De går til kirka i år. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Nei? Det gikk gil Blå Kors i fjor, men du er kanskje litt for sent ute til å boikotte det. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det er hvertfall ikke etisk riktig og ikke ha peiling. ^^ Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Kan ikke se noe som helst religiøst på sidene til CARE, eller i de prosjektene CARE driver med... Hva faen? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Tråden flyttes til "Oppslagstavlen" i henhold til gitte føringer. Eventuell reaksjon på moderering kan gjøres på pm Lenke til kommentar
gneis Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Jeg gir bevisst aldri til religiøse organisasjoner, for jeg tror mange bruker disse pengene til å spre "guds ord" vel så mye som de prøver å utrette noe. Når jeg først gir noe penger, så gir jeg heller til prosjekter som OD eller lignende, hvor jeg vet at pengene kommer frem. Jeg ser det likevel ikke uetisk å spre religiøse budskap, men jeg vil ikke ha noe med det. Endret 5. april 2009 av gneis Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Oops, bæsja på leggen. Hørte av en kamerat at penga skulle gå til kirka i år. Lenke til kommentar
gneis Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 OD? De pengene går til Strømmestiftelsen. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Og strømmestiftelsen er vel heller ikke religiøs. Og Thai-mat, du hørte at penga skulle gå til "kirka". Hvilken kirke? Trodde du TV aksjonen skulle samle inn penger til statskirka? Det er lov å google før man oppretter tråder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå