Ilatad Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Hei. Da er det kritikk tid igjen Bildet er av en dråpe i hekken. Det er vel egentlig ikke så mye annet å si om bilde. Jeg har forresten ikke macro objektiv så det er brukt en mackro linse istedet det er ikke redigert, kun "cropet" Hva synes jeg? Kunne vært en smule skarpere kanskje? Litt kjedelige farver? Fyr løst! Edit: Lukketid: 1/500sek F/5.6 ISO: 200 Edit 2: Har redigert bildet litt.. har blant annet prøv selektiv oppskarping på dråpen ved hjelp av usm. V2 Endret 5. april 2009 av Ilatad Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Litt skarpere? Tja; litt større dybdeskarphet kanskje, slik at vi fikk sett litt mer av grenen før den forsvinner inn i "tåka". Jeg synes ikke at fargene er for kjedelig; de passer fint til motivet. Tom Lenke til kommentar
edds Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Veldig fint bilde! Enig med tomsi42, skulle gjerne sett litt mer av grenen. Lenke til kommentar
Ilatad Skrevet 5. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Takk for tilbakemelding. Jeg prøvde med større dybdeskarphet også, men da kom hele busken i bakgrunnen frem i tillegg ble den andre dråpen så domminerende at det ikke ble like fint Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Takk for tilbakemelding. Jeg prøvde med større dybdeskarphet også, men da kom hele busken i bakgrunnen frem i tillegg ble den andre dråpen så domminerende at det ikke ble like fint Bakgrunnen var fin, men savner, som nevnt, også en smule mer dybdeskarphet. Det jeg synes var kjipest var uskarpheten. Med så liten DOF burde i alle fall dråpen som er i fokus være ganske skarp. Lenke til kommentar
Ilatad Skrevet 5. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 har lastet opp en V2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå