douchebag Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Operation Flashpoint 2 US marine and stuff *drool* trailer intervjusak Kom over disse når jeg rota litt rundt på gamtrailers, Dette er et must på min ps3. Noen andre som føler det samme? enda noe og glede seg til sommeren for. Har ikke spilt eneren men dette virker jo bare smertefullt herlig av realisme. Deres meninger takk Endret 5. april 2009 av Douchbag Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Var helt inn i OF når det kom i totusen og ... en(?) Da var det jo noe helt nytt som var utrolig moro og har egentlig ventet på toern i mange år nå, for det har vært annonsert lenge at det kommer en toer! Men slik jeg har skjønt det ser det ut som mye av det som gjorde spillet bra er fjernet. Ikke har jeg PS3 heller (eller andre maskiner som kan dra det), så akuratt nå ser det litt mørkt ut. Men håper jeg får testet det ut i alle fall! Ser jo imponerende ut i forhold til grafikken. Utrolig vakkert, alt sammen! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Synes det er skjipt at det ikke blir noe Mission Editor på Konsoll, ellers så ser det drit kult ut, men jeg får se om jeg kan fåpcen min til å dra dette. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Var ikke særlig imponert over grafikken i traileren.. Kan hende jeg skaffer meg dette, elsker modern warfare, men MW2 slakter nok dette.. Vi får se, vil gjenre se ordentlig gameplay. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Nå har vell ikke MW2 og dette spillet mye til felles heller, kun moderne krig. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 trådnevn endret Jeg synes nå egentlig grafikken i seg selv har nokså lite og si, ellers syntes jeg grafikken var nokså grei. Spillet i seg selv og handlingen virka kjempespennende. Ingen andre sokm føler det er et must? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Nå har vell ikke MW2 og dette spillet mye til felles heller, kun moderne krig. Syns dette er nok til å ha mye til felles. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg skal ha Operation Flashpoint 2 uansett jeg, tenker jeg. Det bestemte jeg meg for første gang jeg så trailere, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå