cstrike Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 skal bytte internett leveandør nå 8) fra telenor 1024/256 til nextgente DELTA 2048/640 kor lang tid tar det til eg blir oppkobla hos dei? blir eg kobla av telenor og på nextgentel? eller må eg være uten internett noen dager? har bindingstid på telenor,men kan vel si den opp! mot et lite(stort) gebyr fra tn og får man modem eller router? har en router fra før Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Det koster 1000 kr å avslutte online ADSL fra telenor før endt bindingstid: http://www.online.no/ti/produkt/priser.html Lenke til kommentar
aschj Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Du blir nok avkobla på sekundet hos Telenor. NGT bruker etter som jeg har forstått lang tid på å koble på nye kunder så du må nok være uten (raskt) inet ei stund. Lenke til kommentar
Nicroman Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Byttet selv fra Telenor til NextGenTel, tok ca. 5 uker.. men NGT sørget for at i linjen til Telenor ble kobblet ned samtidig som den nye kom. Var vel 4-5 timer på natten at jeg ikke hadde nett. Veldig bra! Ellers så koster det nok en 1000 lapp før bindingstiden er over ja.... Ja, du får en router... bruker selv en SMC router i tillegg, som DHCP og firewall.. ikke noe problem å kombinere de to! :smile: Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Om telenor er så rask med å stoppe linjen er det jo ingen vits i å si opp din nåværende linje før ngt har bekreftet instalasjons dato. Hvor lenge har du igjen av bindingstiden hos telenor da? Er mye å betale 1000 kr for å si opp linjen sin når du i tillegg må betale bra til ngt for å få inn den nye linjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå