Gå til innhold

[Løst]Nye klær trengs, hjelp?


Anbefalte innlegg

Hey, jeg trenger å friske opp garderoben min litt, jeg er en gutt på 16 som liker å gå i skjorter, det jeg trenger hjelp fra dere til er å finne V-t-skjorter i small til å ha under, nye bukser og nye sko. Jeg trenger også litt hjelp til å finne pilot-solbriller og badeshorts til strand. Noen som kan hjelpe meg med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du ikke kan finne noen v t-skjorter og ha under noen skjorter så har du ikke leita hvertfall.

 

Men du må komme med prisklasse og hvilken type jeans/sko du foretrekker, gjør det mye lettere å komme med tips.

jeg bruker alt mulig så det er bare å komme med tips, jeg finner ikke noen hvite v-skjorter i small nei, alle steder hvor jeg har spurt har dem det ikke men men..

Lenke til kommentar

Om du har tenkt å bruke noen lapper på oppfrisking av garderoben så anbefaler jeg at du går på enten JC eller Carlings og spør om hjelp til å finne jeans, på begge de stedene (så vidt jeg vet) har de et meget godt utvalg i jeans, lyse, nøytrale, mørke. Lee, Levi's, Diesel, Nudie.. Da kan du velge mellom Regular fit og Slim fit, siden du liker å gå i skjorter så antar jeg at du ikke bruker baggy jeans, eller "Loose".

 

Hvite V-hals tshirts har de overalt, bare å spørre betjeningen, H&M er da et rimelig alternativ, sikkert fin kvalitet også.

 

Litt ettersom hvilken farge det er på jeansen og skjorten du bruker så er det flere farger og "stiler" på sko som passer.

Jeg leser ut av det du skriver at du ofte bruker hvite T's under denne skjorten,

1 ¤ Om du har skjorten åpnet, en litt casual look så det hvite fra T'en under synes godt så ville jeg kjøpt

Enten disse: http://www.noflysonus.com/images/render-lo...if&size=340

Evt de samme bare høye.

Eller: http://www.soleredemption.com/pics/2007/02...rrows-era-2.jpg

2 ¤ Om du har en litt mer voksen/moden look, med skjorten igjen og ikke "sægger" buksene så bør dette passe ganske greit.

: Jeg fant ikke noe bilde av det jeg tenkte på, men jeg tenkte noe i retning av lysebrune / offwhite /beesch mokasin lignende lave sko.

 

Håper dette hjalp, bare spør om noe ble litt uklart fremstilt.

:D

Lenke til kommentar

Det var et fantastisk svar! Likte spesielt de første skoene du linket til ;)

Faktisk så har de ikke v-shirts på H&M, men har ikke sjekket mer enn en 3-4 butikker, tusen takk for langt og bra svar :)

 

H&M bør i hvert fall ha v-t-skorter i small hvis du ikke har sett der. Vanskelig å gi flere tips hvis du ikke kan si noe mer om hvilken stil du liker osv.

H&M har ikke v i small ;)

Kjøpte en V i small senest på lørdag ;) De har tillogmed to forskjellige typer V i small.

De har ikke her i hvertfall :S, men det er ikke noe problem for jeg kan bare høre litt rundt!

Lenke til kommentar

Ja de skoene er skikkelig fine, og det som er ganske genialt med dem, er at selvom det er hvite tøysko som lett blir litt grå/skitne så anbefaler nærmest Converse at du vasker dem i vaskemaskinen. Jeg gjorde det med mine her om dagen, og, REVIVAL, skoene ser nye ut :)

 

Håper det hjalp, og husk at betjeningen ofte har mye bedre peiling enn du tror. Det er i alle fall mitt intrykk ;)

 

Forresten så har Levi's noen hvite under T's med V-Hals i 2 pack. Disse er både på JC og Carlings, hvertfall her i Hamar :)

Endret av Hamar17
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...