Cristea Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Halloen! Dette blir mitt første av forhåpentligvis mange innlegg her, siden jeg har sett på siden lenge, men ikke orket lage bruker Det jeg lurte på var da hvordan man kan ta i voks for å få den detaljstyringen noen har? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Ikke helt sikker på hva du spør etter her, men om du er ute etter en spesiell hårstil så finner du garantert en how-to på youtube om det Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Jeg tar litt voks (ta lite, ikke mye) og gnir det så jeg blir varm i trusa og hendene. Så begynner jeg bak og tar litt på sidene, så tar jeg litt til i hendene og gnir og tar det litt mer på sidene og på toppen, så til slutt tar jeg litt på luggen og tar den slik jeg vil, noen ganger må jeg ha litt ekstra i luggen for å få den til å stå og ikke gå ned med engang Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Jeg tar en del voks i håret, og gnur det utover over hele håret i gangen, starter som regel på sidenene. Rufser det til skikkelig slik at håret står i alle kanter, før jeg styler det. Lenke til kommentar
Cristea Skrevet 5. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Ah, ingen skjønte hva jeg mente, men det har ikke så mye å si Jeg mener at noen har så sinnsykt detaljert hårsveis med hårstra som går perfekt til alle kanter mens når jeg prøver på det går det rett vest Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Gi oss et bilde da, du kan ikke forvente at vi skal skjønne hva du mener med det spinkle spørsmålet i førsteposten Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 http://www.youtube.com/watch?v=O4uQ04IoGeU ?? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Du må bruke hårføner og blåse det i den retningen du skal ha det samtidig som du bruker en kam for å forme det. Etterpå bruker du en god paste også avslutter du med hårspray. Velkommen til forumet, forresten! Endret 6. april 2009 av thrice Lenke til kommentar
Cristea Skrevet 7. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Du må bruke hårføner og blåse det i den retningen du skal ha det samtidig som du bruker en kam for å forme det. Etterpå bruker du en god paste også avslutter du med hårspray. Velkommen til forumet, forresten! Tusen takk for velkomst og bra svar Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Thrice, hvilken voks/paste bruker du nå i ditt hår nå? Du har vel fått litt lengde på det om jeg ikke husker feil? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Jeg gjetter Crude Clay. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Thrice, hvilken voks/paste bruker du nå i ditt hår nå? Du har vel fått litt lengde på det om jeg ikke husker feil? Etter jeg klipte meg gikk jeg over til denne. I tillegg bruker jeg litt spray. Den fungerer fint til en slik frisyre, som er ganske likt det jeg har etter jeg klipte meg nå. Får se om jeg går tilbake til Crude Clay ettersom håret blir lengre. Endret 7. april 2009 av thrice Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå