lolb0b Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Har akkurat gjort en liten oppgradering på Pcen Kjøpte meg 2gb ekstra ram og en ny prosessor (AMD Athlon 64 x2 5400+ 2.8Ghz) Det som da er problemet her er at i noen spill så er speed på gameplayet nesten doblet;S Skjønner ikke hva dette kan komme av. Noen som vet hva jeg kan gjøre? På forhånd takk =) Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Speed er doblet? Mener du at du f.eks. pælmer en granat så kjapt at du ikke får det med deg? Lenke til kommentar
lolb0b Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Speed er doblet? Mener du at du f.eks. pælmer en granat så kjapt at du ikke får det med deg? Når man går osv, alt som beveger på seg i spillet går mye fortere enn vanlig Lenke til kommentar
wim Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg opplevde dette en gang med Nascar Racing 2003. Fiksen var å skru av cool n quiet Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Du må installere AMD Dual Core Optimizer (Finner du på AMD sine sider) eller så må du sette affiniteten i oppgavebehandling til å kun kjøre på 1 kjerne. Endret 5. april 2009 av 007CD Lenke til kommentar
lolb0b Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Du må installere AMD Dual Core Optimizer (Finner du på AMD sine sider) eller så må du sette affiniteten i oppgavebehandling til å kun kjøre på 1 kjerne. okei, skal teste=) Lenke til kommentar
lolb0b Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Du må installere AMD Dual Core Optimizer (Finner du på AMD sine sider) eller så må du sette affiniteten i oppgavebehandling til å kun kjøre på 1 kjerne. Funka fett:D du er en engel<3 Problem løst, tråd kan stenges=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå