Gaarulf Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Nuvel, da jeg kjøpte maskina i fjor så tenkte jeg at 500gb holderi en årrekke fremover. Dette var da feil. Bestillte meg en 1tb HD fra PS.no (kan gi info om nødvendig). Jeg har plass i kabinettet, men nå har jeg en stygg følelse av at jeg har glemt noe. Jeg har bestillt en sata kabel sammen med Harddisken men vet ikke om jeg trenger noe ytterligere? Når jeg skal installere disken, er det bare plug and play? HK : Asus M3A (sikkert mer også, kan skaffe om nødvendig). Det skal i teorien være en ekstra plass til enda en disk, right? Endret 4. april 2009 av Gaarulf Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hvis jeg ikke husker feil er M3A et AMD-hovedkort... Du har da en av AMD's sørbroer, og de skal ha enten 4 eller 6 SATA-porter mener jeg på. Annet enn den SATA-(data?)kabelen du bestilte skal du kun trenge SATA-strøm, og det er mye mulig du har ledige av det i PC'n. Hvis ikke kan du enten kjøpe en 4-pin til SATA kabel, eller en 1-til-2 SATA-strømkabel. Hvis det viser seg at du mangler strømkabel, så får du tak i det i de fleste elektrobutikker (det blir billigere enn å bestille over nett... Frakt (og oppkrav?) er dyrere enn prisforskjellen. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Da så Har jeg ikke strømkabel så burde vel euronics eller bruttern ha en liggendes. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå