Luske_Ludvig Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Hei, kom over dette bildet: [bildet fjernet pga at det muligens ikke er lov til å legge bildet rett inn i tråden.] BTW, bildet ligger her: Side2 Hva er det som går av folk? Bildet ser jo ikke ut! Luske_Ludvig syns forsidebilder i blader og sånn ser helt forferdelig ut etter slik behandling og må få ut litt frustrasjon. Dere som jobber med sånt og leser denne tråden: La bildene være som de er! [Edit pga manglende kopirett] Endret 5. april 2009 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hva med å lage en link til tråden? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Kva tråd er det du prater om? Viss du lurer på kor han fann biletet, so står linken rett under det. Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Selv portrait professional hadde gjort en bedre jobb enn det der.. Ikke at jeg har så peil, men hun så i hvert fall lite flatterende ut! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Et perfekt eksempel på at lite er ofte det beste. Her er det tatt helt av i etterbehandlingen og resultatet blir plastikk. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg mener det hadde vært best å linke til artikkelen der du fant bildet. Jeg tviler på det er lov å bare kopiere bildet og bruke det i en diskusjonstråd, selv om du kildeanviser. Et bilde er ikke et sitat, men en personlig eiendom til fotografen. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Jeg mener det hadde vært best å linke til artikkelen der du fant bildet.Jeg tviler på det er lov å bare kopiere bildet og bruke det i en diskusjonstråd, selv om du kildeanviser. Et bilde er ikke et sitat, men en personlig eiendom til fotografen. Bildet er tatt bort... Var ikke mye og se på heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå