Magz Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg har akkurat kjøpt meg nytt kabinett. Etter jeg hadde satt det inn, og koblet alt sammen ville ikke skjermen skru seg på, pc speakern piper ikke heller. Jeg har testet at det ikke er ramma, skjermkortet, cpu, hdd som det er noe galt med. Noen som har noe forslag om hva som kan være galt?? : Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Lyser lampa på skjermen grønt eller gult? Hvis den lyser gult hele tiden så får den ikke sink signalet i fra hk ditt og da er det hk det er noe galt med... hadde samme problem her med en annen pc, og da måtte jeg bytte hk Lenke til kommentar
Magz Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 det bliker gult, som er standard når pcen ikke står på Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Prøv med en annen skjerm, eller med skjermen på en annen pc.. Lenke til kommentar
Magz Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 Idiot, selfølgelig er det ikke det 8) Lenke til kommentar
LeftField Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 hjelp nå lille magz da! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Idiot, selfølgelig er det ikke det 8) Hæ? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg hadde noe av det samme problemet, og da bare svitsjet jeg litt på ide-kablinga. Bytta om master og slave osv. Ja jeg vet dette er bissart, men jeg har hørt om flere som har gjort det. BTW: Startet maskina opp, snurrer vifter, spinner hdd og slike ting? Hvis maskina starter opp skikkelig er det skjermen som er klikk, hvis ikke kan det godt hende det skjer noe om du gjør det jeg sa. Kom på en ting til...Bare prøv å resett cmos. Kanskje det skjer noe da... Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 har også en maskin som ikke starter skjerm. Provd ulike skjermer, men den lyser bare gult. og skjermbildet er bare lysende blåaktig flimmer. Prøve med annet skjermkort også. Er det altså mest sannsynlig at det er HK da??? Lenke til kommentar
Magz Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Vi kom fra til at det var det som var galt. Men pc har ingen logisk forklaring, plutselig funker det og plutselig funker det ikke Lenke til kommentar
Magz Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 hjelp nå lille magz da! Nå var det ikke akkurat min pc som det var noe galt med Lenke til kommentar
It's me Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Har hatt samme problem begge gangene jeg bygde pc. Problemet første gangen var at noen pins på cpu var bøyd. Problemet andre gangen var at det var bittelitt kjølepasta på noen få pins (nesten umulig å se), eller at minnebrikke ikke var dyttet skikkelig nok i. Tror at kjølepasta på pins var problemet. Lenke til kommentar
Magz Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Jeg testet cpu i et annet hk, og det funket fint, så da trur jeg neppe det kan være det. Jeg trur det er hk som er herpa. Det kan stemme det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå