Gå til innhold

Diskusjon om/rundt The Godfather II

Anbefalte innlegg

Hva syns dere om spillet? Selv angrer jeg ikke på dette. Grafikken er kanskje ikke det beste. Typisk når spillet kunn blir utviklet av EA, føler at de ikke jobber skikkelig med dem. Men har uansett blitt helt avhengig=)

Endret av Zonked223
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har snart runna det nå, første dagen tror jeg jaggu meg jeg satt jeg fra kl 13 til 12 på natta og spilte dette, med noen middagspauser ofc, og det er sjeldent jeg har gjort det med spill i det siste. Jeg synes spillet var utrolig fett, måten man skulle ta over flere butikker/klubber i flere byer, bygge opp makt, og velge ut familien din, etterhvert velge hvem som skal være Capo, Underboss osv, og deretter bare "make them disappear"(som de sier i spillet) hvis de ikke gjør god nok jobb, herlig :)

Sikkert mange som ikke vil synes dette spillet er så kult, graffikken er middels, men for en mafia fan som meg er det drit kult :)

Lenke til kommentar

Her er noen bilder når jeg bestemte meg for å rane en bank :p

De to "svartkledde herrene" er members av familien min. Han til venstre har jeg nettopp promota til Underboss, og han til høyre er en av de 2 jeg har valgt som Capoer :)

56026240.jpg

Her henretter jeg en uskyldig bankkunde hehe :whistle:

58426849.jpg

Her sprenger jeg veggen for å komme meg ut av banken, med 10.000 $ rett i lomma :)

17876797.jpg

Lenke til kommentar

Må vel si at forventningene lå litt høyere enn det som faktisk ble utfallet, men alt i alt et morsomt og avhengihetsskapende spill man kan sitte i timesvis med.

Noen plagsomme feil og bugs på PC er det, men foreløpig legger det ikke store demperen på den totale opplevelsen. De samme "oppfinnsomme" henrettelsesmetodene fra GF1 er med, dog med noen nye vrier her og der.

Tror faktisk dette på sin måte er et av de mer brutale spillene jeg har prøvd, da pga. at du bla. kan henrette toppløse strippere på relativt drøye måter, også uten at politiet kommer med det første :whistle: Gta serien er bare barnemat i forhold hva vold angår spør du meg.

Lenke til kommentar

Syntes spillet er ganske bra jeg også , grafikken er grei nok den, er ikke så opptatt av den jeg :p Er gameplayet bra så kan man sitte noen timer. Er snart igjennom det jeg også, mangler vell kun 1 familie og donke ut av bildet. Bare ta over noen bedrifter i cuba så er det kun min familie igjen i spillet :)

Jeg likte også oppsettet hvor man kan velge ut egne menn , promote dem osv. Om dette er bedre enn godfather 1 spillet? tror faktisk jeg likte 1ern bedre foridom det er veldig lengesiden jeg har spilt det men dette her er god underholdning. Har sittet flerne timer i strekk jeg også, og det er det ikke mange spill jeg gjør det med :p

Man blir litt avhengig også av slike spill, hvertfall jeg. I like this kind of games =)

Lenke til kommentar

Syntes The Godfather II var ganske kult faktisk. har ikke sett sånt spill før. det jeg mener er at du skal ta over plasser(bygninger) og sette vakter på de plassene og tjene penger. ok.har sett noe lignende på GTA san. men det syntes jeg var helt fucka system..

ok. TGII var kansje ikke det beste når det gjelder grafikk men det tror jeg vi alle er enig med det er ikke det som er det viktigeste. det jeg syntes er viktig er. hvordan historia gjennom filmen er og hva man kan gjøre i spillet.

og tøft med de "extra" tingene man får når man har en hel crim ring. som skuddsikker vest. ekstra skade på smutevåpen. mer smugle peng. mindre kostnader til vakter(noe man tjener sykt på når man har den ringen)

+Historie

+mye nytt

+"gjeng"mulighet

+mye morro

-litt for lett og få mye penger

-mot slutten har man ingen ting og bruke pengene på

-litt for lett og ta over plasser

-(halv -)grafikken var ikke akkurat 100%.

fra meg så får TGII svak 5'er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...