Sameboe Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 You: hi You: asl? Stranger: hej You: svenska? Stranger: japp You: kult, norsk her ;D Stranger: norge är sämst Stranger: jävla skitland Stranger: fittland Stranger: hatar er You: Frekk eller... rart at dere blir kallt dum! Stranger: jävla norskfitta You: Du er bare sjalu fordi vi har flere penger enn dere! Stranger: ta oljan och kör upp den där solen aldrig lyser Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Connecting to server... You're now chatting with a random stranger. Say hi! You: heisann! Stranger: heihei Stranger: ikke verst You: wow You: hehehe You: første gang jeg prøve med noe norsk med en gang You: :O You: prøver* Stranger: for et sammentreff You: helt sykt Stranger: jeg sitter på skolebenken You: er på jobb jeg You: på en skole^^, sysadmin:P Stranger: vi har seksualundervisning i forbindele med den kommende russetida Stranger: woo, sysadmin You: hehe, fantastisk You: yeah=D Stranger: da kan du jo gjøre mye artig You: jess You: men det er egentlig bare slemt Stranger: jajo You: jeg er en snill sysadmin=) Stranger: wow, en sjeldenhet ^^^ Stranger: oi, det ble en for mye You: hehe Stranger: ny laptop, uvanlig tastatur You: grattis=) Stranger: takker Stranger: kjøpte den i london i forrigårs You: hvor kommer du fra da? You: pent Stranger: trondheimsområdet You: =0 You: FFFFFFFUUUUUUUU Stranger: enn du= You: bor på lade:P Stranger: haha, fantastisk You: sykt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Connecting to server... Looking for someone you can chat with. Hang on. You're now chatting with a random stranger. Say hi! Stranger: say hi! You: Say hi! Stranger: good boy! You: Good girl! Stranger: are you a random stranger, or just an ordinairy stranger? You: Random You: This one time outside my house in Norway i shot a polarbear You: But it did not die and i ran out of bullets :| You: So i had to beat it to death with a shovel... Stranger: you are a true hero Stranger: polar bears can be so mean! You: I saved that poor seal! Stranger: your mommie must be so proud on you You: besides, the polar bear owed me 3.50 that he did not want to pay Stranger: 3.50 is not that much Stranger: was it worth killing for You: So i shot him 5 times and asked him "I know what your thinking, did he fire 5 or did he fire 6? Well, do you feel lucky, punk?" so he did not answer so i shot him again You: but he was still alive You: so i got the damn shovel and smacked in his head Stranger: but, did you get the money? You: No Stranger: maybe it was the wrong polar bear Stranger: they just look alike You: he was right when he said "Comeon man, im brok 'kay? i had to feed my wife and kids. Please man lets settle this in a real way" You: i did not buy that You: but i got loads for his fur tho You: so i bought a camaro You: and then i drove to Germany You: where i met this gurl caleld Helena You: She was really nice to untill i woke up tied to a bed with no pants on and all my belongings stolen Stranger: didn't know that you could buy a camaro in norway You: You can You: if you know hte right kind of people You: Fortunatly that polarbear had a blackbear who was into such things Stranger: ow okay, i have to buy my one someday then Stranger: you're kidding You: so there i was in the middle of germany, naked and tied to a bed. I had to aim my pee up to my hands to burn of the rope so that i could burn of the ropes with my acid pee You: after about 3 days i was free beacuse it was not workign as intended You: So i headed out into the streets and people was lookin like me "like what the eff is his problem!?" You: i had to rob a church to get some clothes it was not fun but it was worth it Stranger: where you still naked then? You: yeah i was Stranger: aha okay You: so i headed south and suddenly i managed to hitchhike into Italy Stranger: and the germans were surprised about that You: There i met this funny guy who claimed to be the poop or pope or something You: and i asked him if he had seen my sweet ride and that bitch Helena You: he said i should ask god You: so i did You: but i did not get an answer You: so i robbed the pope asweøø You: aswell* Stranger: he never answers You: and dang he had alot of money! You: so i bough a yacht You: and started on an adventure to amerika! You: After 2 months i ended up in manhattan You: there i stayed for 2 months and got really fat on junkfood You: so i sold the yacht and bought a minivan You: and i started roadtrippin You: and i was really trippin somethimes Stranger: like those VW minivans? You: at the border of mexico i picked up this guy callen Njawee You: he had some crazy grass with him You: boy, those where the days Stranger: what did you do? You: he said that i shoudl head back home. So i got into my van, started to drive and hit a tree You: i was so high i started laughing my ass of You: and when i woke up the next morning i was in this white room with alot of unknown people they called nurses or something You: my haitr had grown like hell and i even had a beard oO You: Thats when they told me it was 1991 You: i was like "SHIEEET! 1991?! what the eff! Where is Njawee!?" You: and they told me i had been in a coem for several years and asked where i originaly came from You: i told them i did not remember :s You: so after acouple of months i was out of that white house You: it was really white to. Stranger: so how did you remember all this then? You: well You: i whent to china where i met this guy You: he started poking me with needles and shit You: and i suddenly came to remembering all the oldshit that had happen to me Stranger: how did you go to china You: i hitchhiked You: i took job on this ship You: i cant remember the name exactly You: Marjieen or something You: was 10 years ago You: and now i reside in Tokyo You: but im going back to norway in a couple of months to meet my so called family o.O Stranger: i know that ship Stranger: my dad is the captain You: im scared as shit :| You: Dang bro! You: your father was a really horny fucker to You: in every port he whent out and got us some hookers to go around You: yeah, was not always that fun tho :s o.O Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hvorfor må jeg alltid prate politikk med kinesere? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) You: Hvor i Norge?Stranger: krsund Stranger: du også You: Drammen Stranger: nope Stranger: du er fra krsund ditt krek You: Faen, der avslørte du meg Stranger: woohoo..... You: Og jeg som tenkte jeg var ninjamateriale You: Boom.Stranger: hi You: If you had to kill someone, how would you do it? Your conversational partner has disconnected. Endret 24. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Haha. Jeg prøvde å være useriøs, men havnet i chat med en kinesisk student, og endte med virkelig seriøs businessprat Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Keep it simple, keep it real: You: from? Stranger: usa Stranger: you? You: norway Stranger: sexy You: yup Your conversational partner has disconnected. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) OMG, snakker med en 23 år gammel australsk dame om d&d. Hun henger på /b/ til og med! :O Sjansen er vel stor for at det ikke er en 23 år gammel kvinne, men likevel, jeg er gullible. Endret 24. april 2009 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 oppslagsverk. spør henne hvor lenge hun har datet kjæresten. sier hun 5 år er det samme dama jeg prata med :!: Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 oppslagsverk. spør henne hvor lenge hun har datet kjæresten. sier hun 5 år er det samme dama jeg prata med :!: Hun sier 3 år=) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ah, det er crap når du egentlig juger, men så tror den fremmede at det er sant og begynner å snakke lenge om det. Sa nylig at jeg var fra Swaziland og da skulle han tilfeldigvis dit til sommern, og han sa at jeg måtte emaile han de beste plassene å gå til osv. osv. Crap! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Ah, det er crap når du egentlig juger, men så tror den fremmede at det er sant og begynner å snakke lenge om det. Sa nylig at jeg var fra Swaziland og da skulle han tilfeldigvis dit til sommern, og han sa at jeg måtte emaile han de beste plassene å gå til osv. osv. Crap!Hehe, ja. Dro den isbjörn-greia. Og vi endte opp med aa snakke lenge om det -_- Akkurat naa later jeg som jeg er utvikleren bak Omegle. Gaar overraskende bra. Endret 24. april 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Sinnsykt festlig side. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Snakket med en 22 år gammel kinesisk student nå han er ganske kjedelig, sliter litt med engelsken, men kul nok. Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 You're now chatting with a random stranger. Say hi! You: ¿ Stranger: hi Stranger: wassup? Stranger: ASL? You: not much. just beating the bitch around Stranger: lol You: she was bad. made the wrong sammich Stranger: how? Stranger: sammich? You: sandwich You: forgot the mayo Stranger: ok too bad You: totally unacceptable You: dont u agree? Stranger: i don't You: wat, u some equal rights-mofo? Stranger: unacceptable would be spit in it Stranger: no Stranger: forgets are you humans i mean, it happens Stranger: are humans* You: well, she has _one_ job next to giving me bj's, and thats making sammich. I damned well think I can demand it to be perfect You: after all, I do let her hang around my house for free Stranger: lol Stranger: it s a good girls btw how are her bjs? You: 'sides, shes getting fat. I think she eat the mayo, instead of putting it in my sammich Stranger: how old is she? You: 64 You: or really, 64,5 Stranger: lol You: don' look a day under 80 tho Your conversational partner has disconnected. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Stranger: I want to be you friend You: well, you live on the other side of the world.. Stranger: welcome to China Lol. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Connecting to server... You're now chatting with a random stranger. Say hi! Stranger: hi You: Hit there. Stranger: ..? You: Hi* You: Whoops.. Stranger: ...? You: What is the matter? Stranger: what r u say ? You: Excuse me? Stranger: Hit there. Whoops.. ?? You: I typed wrong.. Stranger: o... Stranger: asl Stranger: ? You: 14/male/norway Stranger: 16 m china You: Cool. You: Around the globe, huh? =) Stranger: norway.. coll Stranger: cool -.- Stranger: ye You: What kind of keyboards do you chinese people use? You: QWERTY? Stranger: yes Stranger: what about u ? You: You don't have chinese fonts on the computer? You: Yes, qwerty here too. Stranger: i hace Stranger: have You: Cool. Can you show me some? Stranger: just like it 你好我好大家好 Stranger: 哈哈=haha You: You: Awesome! Stranger: cool=酷 You: 酷! Stranger: PC=电脑 Stranger: haha You: My 电脑 is 酷! You: 哈哈! Stranger: XD You: That font rocks! Stranger: 哈哈 You: =D You: Do you have Pepsi and Coke in China? Stranger: yes You: Which is your favourite? Stranger: but we like Coca-Cola You: 酷 Stranger: 哈哈 Stranger: my 电脑 is DELL You: My 电脑 is LG. =D Stranger: my PMP is ipod ~~ Stranger: I love ipod You: Ahh.. Hang on. my mom is calling for me. Stranger: ok Stranger: LG'PC..i havnt saw it ...china havnt it Stranger: i think is so 酷 You: Oh, yeah iPod is 酷! You: iPod Touch <3 Stranger: !! You: what? Stranger: my ipod is nano 4 Stranger: yellow ... You: 酷! Stranger: ha Stranger: norway speak english ? You: Are you asking if we are talking english? Stranger: Mother tongue.. You: Norwegian. =) You: Hei, hei. Jeg heter Benny og er fjorten år gammel. =) Stranger: do u have Font ??? haha You: ÆØÅ æøå Stranger: @_@ You: What? Stranger: Halo You: Halo? The game? Stranger: i feel halo XD You: What? o_O Stranger: dizzy You: Oh You: Why? You: Because of our weird font? Stranger: the font You: =D Stranger: ye Stranger: i must to see dictionary .....-.- Stranger: my english not so good You: 哈哈 You: 嗯,這是怎麼回事? Stranger: !!!! Stranger: OMOG Stranger: OMG You: 什麼? You: 我驚訝壞中文? Stranger: ye You: 鎮 Stranger: 你找字典的...? Stranger: ??镇..? You: 也许? *无辜* You: 镇?在哪里生活? Stranger: let me say some Norwegian XD You: Cool! Stranger: Jeg er i Kina Stranger: Norwegian ? You: Indeed! You: Tøft.=) You: Kan du mer norsk? Stranger: o.. i cant find Norwegian -.- You: I asked: Do you know more english? You: norwegian* Stranger: - - You: Anyways: 所以,你真的中文? = P Stranger: .... Stranger: ok...what is the time in norwegian You: 15:32 Stranger: 21:32 in china Stranger: 6 hours You: oh, ok. Stranger: it's interesting Stranger: do u like NBA? You: The what? Stranger: amazing game Stranger: basketball Stranger: in US You: ok You: Cool Stranger: 酷 Stranger: i love it ~ You: I dont' watch much sports You: I mostly play IV or 1.6. Stranger: me too , but i ONLY watch NBA You: Not football? Stranger: o.. Stranger: not so much You: Me neither Stranger: i think basketball is better You: I never watched basketball. o_O Stranger: ... Stranger: let's talk about PC game hah You: IV? Stranger: IV ?? Stranger: what 's that You: Grand Theft Auto IV. Stranger: o Stranger: i know Stranger: chinese name is 侠盗猎车 You: Cool! Stranger: everyone know it You: yes Stranger: so 酷 You: It is very popular, Stranger: yes You: Do you have it? Stranger: but in chinese ...we always play online game You: That rocks! Stranger: i have it of crose You: Good Stranger: and now ......i just wanna play GAME haha Stranger: bye You: Bye. =) Stranger: bye=拜拜 Stranger: 哈哈 Connection asploded. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Stranger: do u like NBA?You: The what? Stranger: amazing game Stranger: basketball Stranger: in US Stranger: Do you love NBA? You: Actually, no. But its alright. Heh. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Var det noen som laget en tråd for det programmet hvor man byttet tegninger med andre? Uansett, jeg fikk en tegning tilbake hvor det bare sto "mor di", og tenkte at det måtte være en norsk fyr som skrev/tegnet det. Var det noen her som tegnet den jeg fikk? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Spurte en kinser om climate change er et stort tema i Kina, han svarte "of course, we have four seasons. and you?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå