Agent 47 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Jeg ser på forumet at det er Emner om både Windows Mobile og Symbian sine anbefalte programmer, spill, tips og triks… Jeg føler at vi må ikke glemme Sony Ericsson brukere. Derfor starter jeg tråden for Sony Ericsson brukere som ønsker å dele sine erfaringer om programmer, spill, bra og gratis nett sider… Ønsker at dere skriver litt om at hvilken SE modell har dere testet programmet på og gjerne skriv om linken slik andre slipper å søke etter det… NB: Vær oppmerksom på at denne tråden kun er for anbefalinger av programmer. Endret 7. april 2009 av Agent 47 Lenke til kommentar
Agent 47 Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Hvilket Plattform eller OS blir brukt i Sony Ericsson mobiler? Tenker på nye C, G, T og W serie mobiler, ikke på X1 m WM... Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hvilket Plattform eller OS blir brukt i Sony Ericsson mobiler? Tenker på nye C, G, T og W serie mobiler, ikke på X1 m WM... De bruker et eget propetiært OS som du kun kan installere javaprogramvare på. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Altså, nå er jo de operativsystemene proprietære og lukket, så man vil ikke få installert noen applikasjoner, bortsett fra java da, men disse kan jo installeres på alle enheter som støtter java. Lenke til kommentar
Agent 47 Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Hva med GPS programmer? tomtom og garmin eller noen andre? google Maps? Gmail? Messenger? Opera? Fring? Office? Program for å vise vær? ingen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå