gnaling94 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Hei! Jeg er på leting etter ny musikk, nok en gang. Er på let etter coveralbum. Da mener jeg en plate der coverlåter er samlet fra forskjellige artister, som for eks. "Punk Goes..."-serien Endret 7. april 2009 av gnaling94 Lenke til kommentar
rufs Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Sjekk ut "me first and the gimme gimmes". Spiller kun coverlåter, kansje litt mer useriøst/fylle preg enn de sangene på punk goes utgivelsene. Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Sjekk ut "me first and the gimme gimmes". Spiller kun coverlåter, kansje litt mer useriøst/fylle preg enn de sangene på punk goes utgivelsene. Det var ikke helt det jeg var ute etter. Jeg tenker liksom album der flere cover-låter av forskjellige artister er samlet på en CD, hvis du skjønner= Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Maiden Heaven. Et tribute album til Iron Maiden hvor mange band covrer Maiden sanger. Jeg syntes mye av det er dårlig (fordi ingen kan spille de sangene like bra som Maiden) men hvis du liker cover låter så kan du jo høre noe. Spillelisten: "Prowler" (Black Tide) - 3:53 "Remember Tomorrow" (Metallica) - 5:46 "Flash of the Blade" (Avenged Sevenfold) - 4:00 "2 Minutes to Midnight" (Glamour of the Kill) - 5:38 "The Trooper" (Coheed and Cambria) - 4:22 "Wasted Years" (DevilDriver) - 5:00 "Run to the Hills" (Sign) - 5:07 "To Tame a Land" (Dream Theater) - 7:16 "Caught Somewhere in Time" (Madina Lake) - 4:02 "Wrathchild" (Gallows) - 2:40 "Fear of the Dark" (Fightstar) - 7:13 "Hallowed Be Thy Name" (Machine Head) - 7:26 "Iron Maiden" (Trivium) - 3:42 "Running Free" (Year Long Disaster) - 3:14 "Brave New World" (Ghostlines) - 4:35 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå