Lixos Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hellu I det siste har jeg sett en del skrekkfilmer, men jeg finner alle de skrekkfilmene jeg har sett som ikke noe spesielt skumle. Er ikke snakk om no heavy greier. Fritt vilt, Blair witch project, the sixth sense (kan jo diskuteres om det er skrekkfilm da),the grudge og noen til. Leter etter den ultimate skrekkfilmen. Den som skremmer dritten ut av deg. Har jo hørt en del om the exorcist, silent hilll, the ring osv...Men vil ha deres mening før jeg kjøper no/laster ned noe. Hvilken film er den skumleste? tenker ikke på groteske ting som saw og texas chainsaw massacre,men den som virkelig er ekkel og ikke får deg til å sove på flere dager Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Jeg har også sett endel slike "skumle filmer", som signs, alien, villmark, sixtsense osv. Kan sterkt anbefale den spanske filmen "Rec". Den er ikke slik som de vanlige skumle, filmene. Men litt skumlere. Jeg har tilgode i mitt voksne liv, å bli skikkelig redd av å se en film. Håper på flere innspill her nå. Se et lite klipp her: Endret 4. april 2009 av olemedkrutt Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) E tu vivrai nel terrore - L'aldilà (The Beyond) ødela store deler av barnenettene mine ihvertfall. Hvor aktuell den er i dag er opp til enhver å finne ut av. Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=wcacunRERA0 Endret 5. april 2009 av calimariae Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Nightmare On Elm Street er gode gamle grøssere. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Såg den spanske grøsseren The Orphanage her om dagen, hadde eg vært åleine trur eg hadde blitt litt "påvirka".. Unger + gamle hus er ikkje spesiellt kjekt.. Endret 5. april 2009 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Dette har me mange trådar om frå før av. Den siste i rekka finn dykk her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1071948 Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg