idander Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Kan jo begynne med å oppklare èn ting: Master of Science er den nye tittelen hos NTNU, og det er ikke mulighet til å kalle seg både Master og siv.ing., de som begynte studiet før dette skoleåret som nå avsluttes kan velge hvilken tittel de vil ha, mens de som begynner nå blir Mastere. Ellers angående kritikken fra UiOere mot NTNU: Det er nok mange på Blindern som jobber mer enn studenter på NTNU, men det er sikkert like mange på NTNU som jobber mer enn Blindernstudenter også. Går ikke an å sammenligne sånn, det som burde sammenlignes er i så fall kvaliteten på undervisninga og det er sikkert mange gode forelesere/professorer på UiO. Det jeg kan uttale meg om er at foreleserne på NTNU generelt holder et veldig høyt nivå. Så til de som tenker på å begynne på NTNU kan jeg si at miljøet i klassene er utrolig bra, foreleserne er for det meste gode og man lærer så mye man vil. Ønsker man kunnskap er det ingen som hindrer en i å lære det på NTNU (heller ikke på UiO ). hilsen Idar Lenke til kommentar
kommers Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg kan selv bekrefte hva idander nettopp skrev. Høyt nivå på foreleserne på Gløshaugen. Hans utredninger om MoS vs Siv.ing. er også korrekt, hva jeg erfarer. Personlig tror jeg Trondheim er Norges beste studentby (ja, bedre enn Oslo også), den kan trygt anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå