Bix Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Jeg ble brutalt voldtatt da jeg var 15, for 13 år siden. Da jeg fortalte min nåværende samboer om dette for litt siden, endte det med at han ikke ville ha noe med meg å gjøre lenger fordi han ikke klarte å ha sex med meg. Alt fungerte fint frem til jeg fortalte dette, så det er jo noe i hodet hans som ikke er "bra" lenger, og ikke meg. Nå er jeg litt over hva man skal gjøre i fremtiden. Er det best å ikke si noe om det til fremtidige typer? Hva føler dere gutter om dette? Ville dere tatt avstand hvis dama fortalte dere noe sånt? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre videre nå jeg... Jeg ville ikke ha sympati, det var heller ikke derfor jeg sa noe, men såklart, i perioder kan jeg kanskje bli preget av det, og da tenkte jeg det var greit at han visste det. Jaja. Endret 5. april 2009 av Bix Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Dette er noe man forteller. Hvis den aktuelle partner ikke kan takle det så er det veldig synd, men noe sånt er ikke noe man holder skjult i et seriøst forhold. Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Helt enig med Mimir! Hvis kjæresten din ikke kan takle det du forteller han, er han bare ikke mann nok! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Klart det er dumt at noe sånt skal ødelegge, men en slik reaksjon forteller deg faktisk ganske mye om en person. Lenke til kommentar
Bix Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Klart det er dumt at noe sånt skal ødelegge, men en slik reaksjon forteller deg faktisk ganske mye om en person. Det gjør det. På en måte kan jeg skjønne ham, men klart det er synd. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ja, ja, det er jo på en måte en naturlig reaksjon, men det er jo ikke sånn det skal være. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Man bør være åpen om det aller meste i et serriøst forhold. Og om han du var sammen med stakk da han fikk vite dette, mener jeg det feiler han noe alvorlig galt. Han burde heller ta det til seg, og sett på det som positivt at du fortalte han det. Men folk reagerer forskjellig. Men ikke hold det skjult i fremtidige forhold, det vil vel bare være tungt for deg selv også. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Er det lenge siden du sa det til han? Kanskje han bare trenger tid til å vende seg til tanken Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Er det lenge siden du sa det til han? Kanskje han bare trenger tid til å vende seg til tanken Hans reaksjon der og da sier vel det meste. Jeg ville iallefall ikke ha gått tilbake til noen som ikke ville være med meg, fordi noe jeg selv ikke kunne gjøre hadde skjedd meg for 15 år siden. Lenke til kommentar
Bix Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Er det lenge siden du sa det til han? Kanskje han bare trenger tid til å vende seg til tanken Det er et par måneder siden, og det er uaktuelt å fortsette noe forhold med ham nå, uansett. Nå kunne jeg aldri hatt sex med ham uten å føle meg som en freak. Men jeg blir jo litt i stuss over hvordan man bør oppføre seg videre. Jeg tenker jo det samme som dere andre har skrevet i tråden her, men lurer på om det er "normalt" for gutter å føle det på den måten. Vil som sagt ikke ende opp i et forhold der man får sympati og blir syntes synd på, for jeg vil ikke føle meg som et stakkarslig offer. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Eg vil seie som andre seier, at han då ikkje er bra nok mann. Personleg ville iallefall ikkje eg tatt avstand frå deg om eg hadde vært i hans posisjon, snarare tvert imot. Eg hadde følt at forhaldet hadde eit steg i rektig retning kor begge kan fortelje kvarandre alt. Dette var umodent av ham, det er jo deg det er synd på. Du bør absolutt kunne seie slike ting til typen din. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Om hele problemet var at han ikke klarte ha sex på en stund, så greit nok, det har jeg ingen problemer med å skjønne. Men i et seriøst forhold burde man kunne fortelle slikt uten at forholdet blir ødelagt av det. Noen mener det bør være en balanse i betroelsene partnere kommer med, og en slik historie er det heldigvis ikke alle som kan (eller er i nærheten av å kunne) matche. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Børst av deg støvet og vær glad du klarte å avsløre at han ikke er noe å samle på =) Spørsmål: Bor dere fortsatt sammen? :S Endret 5. april 2009 av Gamlemor Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Da jeg fortalte min nåværende samboer om dette for litt siden, endte det med at han ikke ville ha noe med meg å gjøre lenger fordi han ikke klarte å ha sex med meg. Hvor er han fra? Norge? Ville dere tatt avstand hvis dama fortalte dere noe sånt? Absolutt ikke. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Da jeg fortalte min nåværende samboer om dette for litt siden, endte det med at han ikke ville ha noe med meg å gjøre lenger fordi han ikke klarte å ha sex med meg. Hvor er han fra? Norge? Hva i helvete har det å si? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Fordi han høres ut som en som er litt mer knoservativ enn en vanlig normann? Lenke til kommentar
Bix Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Vi bor ikke sammen nei, og sees ikke lenger. Han er såkalt etnisk nordmann ja. Takk for svar folkens! Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Dama mi fortalte det til meg når oss vart ilag, så det einaste eg gjorde var å vere der for ho. Og oss er fortsatt ilag. Synd det måtte ende sånn for deg Bix... Lenke til kommentar
Gjest Mann på 44 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg ville i allefall ikke tatt avstand. Dette kan jo ikke du noe for. På sikt er det nok like greit at du ble kvitt den gutten. Hadde nok fått flere overaskelse når det kom til andre motganger i livet. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gjest1_* Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det er greit å fortelle slikt. Det rydder opp i en del spørsmål fra partneren sin side i forholdet. Selv om man klarer seg, kan det f.eks. hende at man er litt lei seg innimellom eller at man reagerer spesielt hvis man ser noe på TV. Det er viktig at du vet at partneren din er tygg på deg når det gjelder sex o.l. da, for det har som jeg ser er nevnt skapt problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg