tomsi42 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Som en skap-fan av Chris Rea, så er det bare å innrømme at jeg tenkte på en av hans sanger når jeg tok dette bildet. 1/1600s, f/8, 50mm, ISO 200 EOS30D og Tamron 17-50mm f/2.8 Tom PS. Jeg har bevist brutt en regel (minst) her ... Endret 4. april 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Mystogan Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Dette fungerer ganske enkelt ikke for meg. Horisonten deler her opp bildet på en unaturlig måte. Jeg ønsker å fokusere på personen, men øynene blir bare hengende igjen midt i bildet, i horisonten. På en strand ønsker jeg ro og harmoni, men jeg får ikke følelsen av det i dette bildet. Derimot mener jeg at litt cropping av bildet (den øvre delen og muligens litt nederst også) lett kan rette opp i dette. Lenke til kommentar
Ilatad Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 PS. Jeg har bevist brutt en regel (minst) her ... Tenker du på at du har himmelen i halve bildet? Hva med å crope bilde så du får ca 3 like store deler (1/3 himmel, 1/3 sjø og 1/3 strand)? My 2 cents Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå