Kloever Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 jeg er av den mening at man starter et forhold fordi man elsker hverandre, "glad i deg" er liksom det man sier til venner Du må ha en helt annen oppfatning av hva det vil si å elske noen enn mange av oss andre. Jeg blir sammen med ei jente hvis jeg er forelska i henne og tror det vil funke. Elsker henne når vi har vært sammen en stund og følelsene har blitt sterkere, når det ikke lenger bare er en forelskelse. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Nå har denne jævla tråden vært på toppen av lista skikkelig mange ganger, så får nesten svare jeg og. Det tok meg omtrent 5 mnd før jeg sa det for første gang. Da var jeg drita full. Hadde aldri turt det ellers. Savner tiden da jeg var så uerfaren og beskjeden Er utrolig koselig å få høre "jeg elsker deg". Gir meg alltid et skikkelig smil om munnen Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Om en jente sier til en venninne (som også er jente) "jeg elsker deg" (her forutsettes det at hun som sier det er hetero.... ) blir jo det noe annet enn om en gutt eller jente sier til "sitt" motsatte kjønn "jeg elsker deg" synes jeg, som f.eks. at denne samme jenta sier det til en gutt. Jeg synes det er stor betydning i ordene, selv om noen selvsagt legger mer i det enn andre. Er individuelt. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Aldri, er for klisjeaktiv og meningsløst. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Er det bare jeg som synes det er helt feil å si "jeg elsker deg"? Jeg har ikke sagt det til noen enda, men jeg klarer ikke se for meg at jeg sier det heller. Husker det var en eller annen språkforsker på Typisk Norsk eller noe som fikk sagt det på en veldig fin måte. Han hadde aldri sagt at han elsket konen sin, rett og slett fordi det ble helt feil. Han elsket pinnekjøtt, men han var glad i konen sin. Bare jeg som tenker sånn? Lenke til kommentar
Benor Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Eg sa det etter ca. to månader trur eg Eg hadde tenkt på det nokre dagar, for eg var ikkje sikker på kva slags reaksjon eg skulle få når eg sa det. Men plutseleg så ga eg F of sa det. Fikk heldigvis ein reaksjon av beste sort tilbake Eg fann ut at ho fortente å vita kva eg følde for ho. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det var rimelig fast inventar i forholdet for noen år siden, men jeg har ikke sagt det siden. Det tok vel 3 måneder å si det, men jeg visste det lenge før. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tok vel litt over fire måneder før jeg sa det, etter en passe teit krangel. Hadde tenkt å si det noen dager på rad, men hele tiden kom det ting i veien. Bottom line, så var det gjensidig, heldigvis! Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Aldri sagt det til noen. :/ Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 kjærsten min sa det til meg først, noen måneder etter vi hadde vært sammen... så ble jeg ganske paff, var paf i sånn ca 5 minutter også klarte jeg å si det tilbake til han hehe xD aldri sagt det før til noen^^ Lenke til kommentar
ZipWritE Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nå har aldri jeg hatt noe kjæreste før, men finner jeg en jeg virkelig liker. Så tar man det når det føler for deg å si det. Om det er uker, månder eller år. "jeg elsker deg" er ikke noe man sier uten å mene det og ganske sterke ord. Som det blir sagt, så er det ikke noe fasitsvar, men ta det når du føler for å virkelig si det. Kanskje litt tidlig å si det etter et par uker. Men om partneren din ikke sier det tilbake, så ikke bli skuffet Den setningen må være så deilig å høre når personen virkelig mener det og at det kommer rett fra hjertet Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Vi sa det på vår første sydentur, ved basengkanten utenfor hotellet vi var på i Tyrkia, på en av de siste dagene av turen. Vi hadde vært sammen I 6 måneder, og jeg hadde nettopp flyttet inn til han Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Vi sa det ganske tidlig i forholdet, begge to. Vi sier det dog ikke i hytt og pine, til det er de for spesielle slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Aldri sagt det, har vært sammen med dama i nesten 4 måneder nå, men kommer ikke til å si det før jeg mener det. Vet forsåvidt ikke hvordan følelsen av å elske noen er heller Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 "Jeg har AIDS" sa jeg etter et par uker... Neida, fra spøk til Halvor. Ca et halvt år inni forholdet? Gikk bare plutselig opp for meg rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå