suzukirm Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 En kompis og jeg har et lite prosjekt gående med en gammel Suzuki rm125 86 modell. Den starter ikke slik den står idag. Og vi trenger reserve deler? Noen som har noe liggende der ute som man ønsker og kvitte seg med? Er spesielt interresert i motordeler. Slik jeg har skjønt det har vi en knekt bolt med et drev på, disse har noe med og lukke og åpne eksos ventilen og gjøre. Denne bolten med det drevet er den vi trenger mest. Skal prøve å skaffe noen bilder etterhvert også. Glad for alt av tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 personlig ville jeg ikke gidda å begynnt å fikse på en så gammel sykkel. med tanke kommer sikkert bruke like mye penger i deler som det den er vært nå. men ditt valg. Lenke til kommentar
suzukirm Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 personlig ville jeg ikke gidda å begynnt å fikse på en så gammel sykkel. med tanke kommer sikkert bruke like mye penger i deler som det den er vært nå. men ditt valg. Ja hører det er flere som sier det der. Har bestemt meg for et tak på hva jeg gidder og koste på den. Derfor prøver jeg å få tak i noen brukte deler, slik at jeg kunne kanskje få litt glede av den ihvertfall. Lenke til kommentar
suzukirm Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Er det noen som har en 125 motor til salgs da? Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Kast driten! er ikke værd 1000 kr! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå