Ustedalen Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Ikke det første bildet som ble tatt, men det første bildet som har blitt lagt ut fra min reise i Polen. Rolleiflex 3.5F Ilford HP5+ Sopot, Polen Endret 6. april 2009 av Ustedalen Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Satt nettopp å så gjennom bilder tatt med et Rolleiflex. Helt nydelig.. Dette bildet var inget unntak. Flotte detaljer. Blir spennende å følge med. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Er du sikker på at dette bildet er tatt nylig Dette kunne like gjerne vært tatt for 40-50 år siden. Jeg synes du traff godt, det er mulig noen synes paret er veldig midtstilt, men jeg synes det passer seg slik. Tom Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Herlig, Ustedalen. Rett og slett. Begynte å tenke på bestemamma og bestepappa med en gang, vips, der forsvant jeg inn i minnenes dype og lettere strabiøse verden. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Takker for gode kommentarer folkens. tomsi42: Når det gjelder midtstilling så tror jeg nesten at man må gjøre det i ett 6x6 format. Veldig sjeldent "den gyldne regel" fungerer i et slikt format, synes jeg i alle fall. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Enig med Ustedalen. Midtstilt funker mye bedre på ett kvaratisk format enn i det 3:5 du får med vanlig SLR. Bruker mye mere midtstilte komposisjoner da jeg bruker kvadratiske formater også=) Men fint bilde ja. Selv om jeg liker de andre du har posta bloggen din endel bedre. du får poste de også snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå