Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ekstremt treig admintillatelse-forespørsel

Anbefalte innlegg

Hei

På pcen min går godkjenningen for administratortillatekse ekstremt treigt. Når jeg skal åpne er program som administrator f. eks, blir skjermen svart i ca. 5 sekunder før den gule og hvite boksen popper opp, og etter jeg har trykt i den er skjermen svart 5 sekunder etterpå. Det bare plutselig ble slik en gang. Problemet oppstår kun når jeg bruker Windows Aero, ikke om jeg bruker Windows Vista Basic.

Noen som forstår hva jeg mener og kan hjelpe meg? Dette er voldsomt irriterende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, 2 gb minne og 1,6 ghz prossessor. Som sagt bare plutselig kom problemet, etter at jeg hadde hatt pcen i godt over ett år.

Edit:

Har også prøvd å formatere. Da er det borte en liten stund, men kommer plutselig etter noen timer or so.

Endret av NekoJ
Lenke til kommentar

Ikke for å være negativ, men 2gb ram og 1.6ghz er vel ikke sååå raskt? :ermm:

On topic:

Har du prøvd å defragmentere ? : ) Kanskje pcen din trenger en liten rens, last ned Ccleaner (google it) det er gratis og fjerner møkk du ikke trenger på pcen din!

Hvis jeg var deg, ville jeg slått av all visuell effekt, selvom det ser ut som en windows 98 da :)

Lenke til kommentar

Det er ikke kjemperaskt, nei, men nok.

Jeg brukte maskinen for første gang etter formatering idag. I det jeg begynte å bruke den var ikke problemet der. Jeg satte den til å laste ned oppdateringer, og når jeg kom tilbake etter et par timer var problemet der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...