Cefwyn Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hei, jeg har arvet ett Canon EOS 3 kamera og lurer på hva dette er verdt? Har ikke bruk for selve kameraet så tenkte jeg kanskje skulle legge det ut til salg da jeg har ett Digitalt speilrefleks som jeg kan bruke objektivene med. Har noen noen ide om hva som er en fornuftig pris for dette? Kameraet er veldig lite brukt og ser ut som nytt. -Cefwyn- Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Du Kan nok ikke regne med så mange kronene for det. Jeg ga 500 kroner for en demobrukt utgave i fjor (i butikk). Du har ikke vurdert å beholde det da? Og leke litt med film innimellom? Det er jo et herlig kamera. Tom Lenke til kommentar
Cefwyn Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Takk for rask tilbakemelding. Vi får se om jeg blir å beholde det; er noenlunde amatør ennå men kan jo tenkes at det kan bli mer interessant etterhvert som jeg lærer mer om bruken av speilrefleks så jeg vet hva jeg gjør ;-) Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg ville beholdt det. Film er utrolig moro å drive med . Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå