joakimz Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 hei er det noen som vet hvordan mann blokker folk på internet?, di laster ned faen meg hele tiden. Lenke til kommentar
MartinSkjei Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 hei er det noen som vet hvordan mann blokker folk på internet?, di laster ned faen meg hele tiden. Sette passord på internettet? gå i start -> kjør -> skriv "cmd" -> skriv ipconfig i DOS boksen så finner du default gateway, f. eks "192.168.0.1" skriv så inn det som står der i internett leseren din ( internett ) så logger du inn med passord, ( ofte så er det admin som passord) og skifter passord inne på siden der! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hvem er "de"? Er det folk som har like mye rett på tilgang til samme nettverk som du? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 jeg endrer passord vær gang så a ikke kommer inn jeg men da bruker hun kabel! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hun? Er det mordi du snakker om? Du kan da ikke stenge ut noen som har like mye rett på nettet som deg. Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 eller det som er. bare hun søstra mi sitter på WEBKAMRA så går pingen faen meg opp og det lægger er så dårlig nett får nytt strx og da endrer jeg passord så bare jeg får nett med kabel, og da bruker hun kabel å lol, men åffer går pingen opp p.g.a bare en stygg webkamra a? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Grunnen til at pingen går mye opp er trolig at hun belaster utlinjen over 50%. Du kan gå inn på maskinen hennes og trykke cltr_alt_delete og velge nettverk. Da vil du se hvor mye linjen hennes bruker når webcam står på. Dere bør ha minimum en linje som yter det dobbelte av dette på upload. Har dere mulighet for internett via kabel(TV) eller fiber så kan du få mye større upload enn med ADSL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå