Gjest trådstarter Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 For en stund siden oppdaget jeg noe jeg trodde var en slags soppinfeksjon ”nederst” på penishodet (altså der hvor hodet slutter og penis begynner, på en måte). Små hvite flekker rundt det hele. Jeg trodde med en gang det var noe som kunne vaskes bort, og begynte å bli mer nøyaktig når jeg dusjet, men det hjalp lite. Og i dag, mens jeg satt og runka, så jeg litt nærmere på hva det nå kunne være som hadde tatt bolig på meg. Og for å være ærlig, det ser nesten ut som om huden har ”flasset” av på en måte, litt som når man får tørr hud på hendene. Jeg prøvde å se om det gikk an å fjerne disse fremmedobjektene manuelt (dvs, jeg prøvde å rive dem av), men det hjalp ikke, de sitter fast. Gjorde dessuten jævlig vondt:( Så spørsmålet blir da: Er det i det hele tatt mulig å få tørr hud på penishodet? Jeg synes dette høres ganske søkt ut selv, men jeg var under det inntrykket av at ting som sopp og kukost og whatnot kunne vaskes bort… Er det i så fall noe jeg kan gjøre? Vanlige kremer for tørr hud er vel ikke akkurat myntet på dette området… Takker for seriøse svar:) Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Du får lese litt her og se om du blir noe klokere. Men ett besøk til lege er og annbefale uannsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå