Gjest Slettet-376f9 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hei, etter å ha knust en ti-tolv SE telefoner har jeg kjøpt en Nokia 5800. Før den også går i veggen må jeg få litt hjelp... Det første faenskapet gjorde var på egenhånd å sende en sms til 2012 for å bestille gud-vet-hva fra Nokias nettsted. (At jeg visttnok har fått sperre mot bestilling av innholdstjenester er en annen sak, men det får jeg ta med NetCom). Det jeg er redd for nå, er at telefonhelvetet har bestilt abonnement på "nyttig" informasjon fra Nokia, som jeg blir belastet for i tiden fremover. Så spørsmålet til andre Nokia 5800 eiere er: driver denne telefonen på egenhånd og sender sms'er i hytt og pine? Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Har ikke 5800, men min Nokia N95 8gb gjorde det samme. Også min forrige, N82. Du kan vistnok avbestille mainnskjiten på nokia sine sider, ikke spør hvor Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 At telefoner og datamaskiner gjør ting av seg selv er et kjent fenomen. Mine foreldre opplever det stadig vekk. Vil tro at 5800 XM ikke er noe unntak. God påske Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 for å avslutte gå til programmer -> my nokia belastes vel bare vanlig sms takst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå