Xaserr Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hei! Har internett fra canal digital, bruker denne til å uppe/downe LOVLIGE filer, men jeg får så latterlig dårlig upload. jeg har en 10-1 linje, men får bare brukt ca 1/10 av det til upload, har åpnet porter etc. Noen som har noen lure tips? Mvh Aassveen Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Du har ikke sett feil på kbps og kBps vel? Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Du har ikke sett feil på kbps og kBps vel? Nei, skal ikke ha gjort det. I u-torrent har jeg satt upp til ubegrenset. Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 du har en 10/1Mbit's linjeFor å finne ut hva du egentlig får i byte (som de fleste programmer viser hastigheter i) må du ta å dele Mbit på 8 1Mbit / 8 = 0.125MB/s (125kB/s) Åå, det var jeg ikke klar over. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå