Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Jeg har prøvd PPJoy, men den fant ikke ingen av kontrollene. Noen andre bra programmer som støtter Logitech Attack 3 og Logitech Driving Force? EDIT: Det er til Windows Vista Home Premium x86 Endret 4. april 2009 av Slettet-aNZFa3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Virkelig ingen som veit? EDIT: Jeg har bare tenkt til å bruke pedalene til rattet, jeg skal bruke programvaren til FlightGear, Flight Simulator X og andre lignende fly simulatorer. Endret 6. april 2009 av Slettet-aNZFa3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg prøvde med AutoHotkey, men fikk ikke det resultet jeg var ute etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ingen som veit? Jeg tenkte på noe sånt som CH Products bruker til kontrollene sine, bare at det funker med andre typer enn bare dem sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå