Gjest Guest_Tore_* Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hei! Har et lite langdistanseforhold på gang, og har holdt på snart i et år(og drevet på nesten dobbelt så lenge). Vi ser hverandre i hver skoleferie, pluss litt til. Vi har hatt lite problemer med hverandre, og hun har sagt at hun er forelsket i meg og at hun elsker meg, men jeg klarer ikke å si det samme tilbake. Jeg synes hun er en helt fantastisk person. Morsom, søt, sjarmerende, kule venner og familie, samme interesser som meg, men samtidig har hun mye å lære meg. Jeg har lest meg opp til at det kan være psykiske problemer som kan spille inn på det å bli forelska. Jeg har vært forelsket én gang i livet mitt. Og det er for ca. 4 år siden. Den gangen følte jeg meg ganske "normal". Men nå som jeg har blitt eldre har jeg fått en del problemer med kroppen min. Jeg klarer ikke å vise meg lettkledd for noen. Og er fortsatt litt forsiktig med å vise meg frem i lyset for kjæresten min. Jeg tror hun har merket det, men har aldri tatt det opp. Og jeg føler meg heller ikke helt klar til å ta det opp. Kan dette med at jeg er veldig usikker på kroppen min ha noe med forelsken å gjøre? Sexlivet er forresten etter hva jeg kan si normalt. Jeg føler også at jeg blir den passive og den som blir dratt hele tiden. Mens hun alltid har vært sikker på seg selv og hva hun vil og har måtte alltid dratt litt med meg videre. Noe jeg egentlig synes er bra, men samtidig så får jeg dårlig samvittighet over å alltid være den som blir dratt. Andre som har hatt lignende problemer med dette? Kan det hende det bare er fordi jeg ikke ser henne ofte nok? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Sikker på at problemet ikke ligger i at dere ser hverandre kun i skoleferiene? Hva med å flytte nærmere slik at du kan se henne hver dag, ev sammen med henne(giftemål/samboerskap). Du tror ikke det kan hjelpe litt på saken da, for meg ville det vært umulig å opprettholdt ett forhold der man har minimal fysisk kontakt med den andre parten. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Fordel å bli forelska før en blir sammen egentlig. Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Har kjæreste, men klarer ikke å bli forelska! Forelskelse er ikke som med øl, mens øl er noe en venner seg til så er forelskelse det stikk motsatte. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Du blir ikke forelska? Nei vel, så dump dama og ha heller FF'er til du finner noen du endelig faller for. Det er det eneste riktige for både deg og henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå