MrLuni Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Litt vanskelig problemstilling, men er det noen måte som gjøre at man kan oppnå uthvilthet som søvn har effekt av, men uten å sove? Er vell ikke rå å få helt samme effekt, men sku tro det finnes en måte er i verden som har lignende effekt? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hvis det fantes en effektiv metode for det, så hadde du nok visst om den. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Koffeinpiller? Vet ikke så mye om de, vet bare at det ikke er så sundt Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Nei, det finnes ingen fullverdig erstatter for normal søvn. Søvn vil du trenge uansett hvor mange Red Bull-bokser du drikker, koffeinpiller du tar, eller speed du knasker. Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Koffeinpiller? Vet ikke så mye om de, vet bare at det ikke er så sundt Koffeinpiller får deg vel bare til ikke å sove, ikke til å bli uthvilt uten søvn. Mener å ha hørt at ymse typer avslapningsyoga skal gi mindre behov for søvn. Har aldri prøvd dette selv, så kan ikke komme med erfaringer. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 snakker ikke om eneriboostere.. Bare en metode å "slappe" av på for å bli utkvilt. Som meditisjon eller noe. Trenger ikke være LIK effekt som søvn, men noe som hjelper på saken liksom Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Vel, det er jo selvsagt meditasjon, men det krever nok årevis med øving for at kort tid med meditasjon skal klare å erstatte mange timer søvn. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Kom på ideen når jeg lå og va ganske trøtt på soffan men fikk ikke sove. Når jeg sku møte en kompis så følte jeg meg mer utkvilt.. P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå