Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hei vurderer å bytte til GET. orker ikke NGT lengere og de møkkete routerene deres. derfor har jeg noe raske spm om GET. hvordan er oppsettet dems? Router m/modem?, hvilke routere bruker dem? Hvordan funker Xbox Live med Routerene til GET kan man bruke fler Xboxer samtidig på GET? kan Porter åpnes lett? takker for svar Lenke til kommentar
oleanl Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hei vurderer å bytte til GET. orker ikke NGT lengere og de møkkete routerene deres. derfor har jeg noe raske spm om GET. hvordan er oppsettet dems? Router m/modem?, hvilke routere bruker dem? Hvordan funker Xbox Live med Routerene til GET kan man bruke fler Xboxer samtidig på GET? kan Porter åpnes lett? takker for svar Du får i utgangspunktet ikke router av Get, dur får et modem. Så langt jeg har erfart er alt åpent og opp til instillingene i din egen router. Mitt modem er av merket Arris. Med de raskeste linjene fikk man tidligere muligheten til å ha inntil 4 (offisielle) ipadresser ved bruk av switch, er usikker på hvorvidt dette fortsatt er tilfelle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 takker for svar, men fant ut at Get kun leverer over TV kabel, noe jeg ikke tror fungerer hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå