Gjest Guest_???????_* Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg så en episode av Criminal Minds hvor rommet til gjerningsmannen(guten) hadde lite peronlighet. Ingen plakater, bilder, pyntegjenstander, eller andre personlige gjenstander. De snakket om dette og dro det sammen med att han var forstyrret osv. (husker ikke konkret hva dem sa). Vel, saken er at jeg kom til og tenke på at jeg selv ikke har noe slikt peronelig tutch på rommet mitt heller, med mindre rot teller Ligger noen filmer og bøker rundt her, men pyntegjenstander, bilder, osv. eksisterer ikke. Så jeg lurte litt på om jeg var unormal innen dette området? Når jeg tenker meg om så har de fleste andre rom jeg har sett hatt litt mer av slike ting, spesielt på film, der er ofte romma stappfulle av plakater osv. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Du er nok ikke alene om å ha et ganske så anonymt rom. Jeg har tomme vegger, et par filmer/spill liggende og noen cder. Bilder, plakater osv. er det null og niks av. Jeg liker å ha rommet mitt rent og ryddig uten mange ting hengende rundt omkring. Ser ikke på meg selv som noe psykisk forstyrret på grunn av dette. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg har for tiden ingen plakater og sånt på hybelen, det går i den fæle kunsten som hang her fra før. Dette er mer enn noe annet fordi jeg er kresen, skal jeg bruke penger på å dekorere må jeg for det første finne noe jeg liker og for det andre ha penger til det. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg får ofte høre at jeg er sjuk i hue og vet det selv. Rommet mitt er forøvrig ganske godt dekorert, passer meg, hvitt grått og svart. Med et Nightwish flag og en god del bilder. selfølgelig så tror jeg at du kanskje kan se hva slags person det er etter hvordan rommet ser ut, men bare fordi du har et anonymt rom betyr det ikke at du er "click i huet" (sorry, bare følte at de uttrykket passet bedre inn) Nei jeg er ikke sjuk i hue, har bare ADHD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå