ZyberZone Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Har et Asus P5K og en Q6600. Har lenge vært frustrert over hvor mye box-kjølern bråker, og lurer på å bytte til noe annet. Sjekket idag, og det er faktisk denne j-vla viften som bråker. Hva slags kjøler bør jeg velge? Har ikke noe problem å kjøpe en vifte til si 5-600 kr, men trenger jeg det? Overklokker ikke, og skal neppe gjøre det i fremtiden heller. Vil bare ha en vifte som ikke bråker så fryktelig mye. Noen gode forslag? Kanskje rundt 3-500 kr? Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hei. Jeg har kjøpt meg denne viften : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338567 Det første som slo meg var ikke bare at den var en utrolig god vifte, men at jeg knapt hørte den. Jeg er utrolig fornøyd med den, og den koster bare 225 kr. Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Har du prøvd å sette ned hastigheten på vifta? Power->Hardware Monitor->CPU Q-Fan Control = Enabled Profile:Silent Klokket Q6600 (G0) fint til 3GHz med stock kjøler (24/7) og Silent. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Må helt ærlig si at jeg er litt flau nå, men ja, det var faktisk ikke haket av Var sikker på at den var det, men der hadde jeg altså feil. Det ble nærmest lydløst (i forhold til hva det var). Da gidder jeg ikke å kjøpe ny vifte ennå Tusen takk for hjelpen. Edit: Ved load er den fortsatt litt for bråkete. Da kanskje jeg likevel må finne meg en ny kjøler. Endret 5. april 2009 av ZyberZone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå