Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Warcraft 3 Problem - startup

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nettopp formatert min PC og alle dens drivere, directX10 osv. Jeg har også nettopp installert WC3: ROC og WC3: TFT. Problemet kommer når jeg skal trykke på "play" enten via CD-rommens autokjør vindu. Da oppstår det en "feilmeldingsplingelyd", dog ingen feilmeldingsvindu. Det eneste som er oppe er da TFT-bildet, og slikt holder det seg hele tiden, og jeg kommer ikke inn i selve programmet. Det ser bare slik ut:

TFTproblem.jpg

PCen er på ingen måte fryst, det er bare at bildet alltid er det med mindre jeg lukker wc3-programmet.

Er det noen her som har opplevd noe lignende før, og vet hva jeg bør prøve ut for å fikse dette?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Installer den siste patchen. Minne om en feil en kompis av meg hadde(feil på disken han starta den med, brukte +1 time på å starte :p).

Holder faktisk på med det as we speak. Håper det løser problemet. Til min ugunst kan jeg faktisk innrømme at jeg formaterte enda en gang kun for å se om problemet ga seg når jeg installerte alle driverne på nytt. Alternativkostnaden av all tid jeg har brukt av dette begynner å bli ganske høy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...