CyBerrRiFle Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hei. Jeg har nettopp formatert min PC og alle dens drivere, directX10 osv. Jeg har også nettopp installert WC3: ROC og WC3: TFT. Problemet kommer når jeg skal trykke på "play" enten via CD-rommens autokjør vindu. Da oppstår det en "feilmeldingsplingelyd", dog ingen feilmeldingsvindu. Det eneste som er oppe er da TFT-bildet, og slikt holder det seg hele tiden, og jeg kommer ikke inn i selve programmet. Det ser bare slik ut: PCen er på ingen måte fryst, det er bare at bildet alltid er det med mindre jeg lukker wc3-programmet. Er det noen her som har opplevd noe lignende før, og vet hva jeg bør prøve ut for å fikse dette? Takk! Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Installer den siste patchen. Minne om en feil en kompis av meg hadde(feil på disken han starta den med, brukte +1 time på å starte ). Lenke til kommentar
CyBerrRiFle Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Installer den siste patchen. Minne om en feil en kompis av meg hadde(feil på disken han starta den med, brukte +1 time på å starte ). Holder faktisk på med det as we speak. Håper det løser problemet. Til min ugunst kan jeg faktisk innrømme at jeg formaterte enda en gang kun for å se om problemet ga seg når jeg installerte alle driverne på nytt. Alternativkostnaden av all tid jeg har brukt av dette begynner å bli ganske høy. Lenke til kommentar
CyBerrRiFle Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Problemet fikset seg ved at jeg installerte skjermkortdriveren på nytt. Takk til alle som kom med forslag for å hjelpe! Endret 4. april 2009 av CyBerrRiFle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå