Gå til innhold

vernepleier for mann?

YaegeR

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 25 år som vurderer denne utdanningen. men er det bare jenter som tar den? føles litt rart ut å si navnet vernepleier + meg, da det høres litt feminint ut..

har lyst til å jobbe med barn/ungdom igjenom kommune/nav

nå annen info dere kan si, dere som har gått vernepleier utdanningen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke peiling på utdannelsen men gjør hva du ønsker å drive på med. Trives du på jobb så får du ett godt liv, fine tittler eller "manns-yrke" utdannelser kompanserer ikke om det er kjipt å gå på jobb.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke peiling på utdannelsen men gjør hva du ønsker å drive på med. Trives du på jobb så får du ett godt liv, fine tittler eller "manns-yrke" utdannelser kompanserer ikke om det er kjipt å gå på jobb.

det er sant, men hadde vært fint om litt personlige opplevelser av utdannelsen og jobblivet.

har googlet veldig mye, men fortsatt ikke blitt fornøyd med svarene

Lenke til kommentar

det er sant, men hadde vært fint om litt personlige opplevelser av utdannelsen og jobblivet.

har googlet veldig mye, men fortsatt ikke blitt fornøyd med svarene

Det finnes mange mannlige vernepleiere! Både når det gjelder å jobbe på pu-boliger, med barn og unge og mennesker med rusploblemer/psykiatriske problemer jobber det mange mannlige vernepleiere. Så hvis du vil jobbe med dette er det bare å søke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...