Gå til innhold

Illusion 98

adg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrive inn passordet...

Tro meg, illusion 98 er "uncrackable". Har prøvd å crakce det i 4 år nå, så jeg har finni ut at det er rimelig sikkert, ja. Husker jeg tilogmed prøvde å bytte ut disken illusion lå på i pcen på skola med en jeg hadde med hjemmefra, men tror du ikke at illusion (på en eller annen måte) nekta meg å boote opp med den disken pga at det ikke var den samme som satt i når den ble deaktivert da :shrug:

Så for å "gå utenom" illusion 98 må du enten være god venn med sysadmin eller være en veldig god cracker. Du trenger ikke prøve å legge inn keylogger i håp om at sysadmin skriver inn passord en gang, for ved restart (og pcen blir restartet når illusion blir deaktivert) så forsvinner jo alle nye konfigurasjoner inkl programmer :shrug:

Jeg var heldig, på skola mi så hadde sysadmin glemt å aktivere illusion igjen, så jeg avinnstallerte den og innstallerte en ny... som bare jeg kan passordet til :)

Lenke til kommentar
man kan slette katalogen det ligger i hvis man booter med en bootdisk.... ;) Det har blitt utført ;)

Ikke med illusion 99 som jeg har prøvd meg på iallefall. jeg sletta alt av illusion og educational tools-mapper og alt av det samme i registeret...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...