Martin HaTh Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ok, jeg sitter her med et helt vanlig tastatur, og misunner noen ganger folk med tastatur hvor det er media knapper som "pause" "neste sang" osv. Går det ann å sette opp slike på et helt vanlig tastatur eller er dette umulig? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Skal ligge et program på itpro.no der du kan lage dit eget tastatur oppsett Poster det hvis jeg finner det. http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Det er nok det programmet der ^^ Men om du ønsker bare å lage musikk knapper så er det bare å gjøre som ChrisLIXXXX sier. Bruk winamp. Endret 4. april 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 I winamp så kan du kjøre en config på egendefinerte global hotkeys, funker fjell Hvis du var ute etter noe litt mer "universalt" blir det vel et program som ColdIce nevnte! Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Men hvordan setter jeg opp la oss si, feks. ctrl+Ø til å bli play/pause knapp? Bruker det programet ColdIce linket. Skjønte såppas hvordan jeg fikk valgt hva crtl+Ø skulle være, men fikk ikke til å gjøre det om til en media knapp.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Du trenger et musikk spiller som støtter hotkeys ^^ Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Så det går ikke ann å fikse det til spotify? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Å joda: http://www.spotify.com/en/help/faq/keyboard-shortcuts/ Les signaturen min også hvis problemet er løst ^^ Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 men det går ikke ann å fikse det slik at jeg kan skifte sang uten å ha spotify som valgt vindu? fkes. at jeg spiller CS, trykker på ALT+U og spotify hopper til neste sang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå