N1ko Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg en liten radiostyrt bil 15-20 cm, som jeg kan brukke inne i stua. Jeg har sett på Kyosho sine MINI-Z biler, men jeg synnes de er litt dyre (1200-2000kr), og det hadde vert fint med noe som ikke koster mere enn 600 kr. Jeg har allerede en kontroll som jeg fikk meg min Nikko Evolution 1:14 scala, som du kan se på bildet. Jeg lurer også på om jeg kan bruke den "håndkontrollen" meg en Kyosho Mini-z Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Jeg fant ut at jeg har enda en håndkontroll for radiostyrte bilder, kan denne brukes med en kyosho miniz? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det er større kjangs for at den siste der passer en den første. Men Mini-Z-ene kommer som regel med sender og alt annet inkludert, så du trenger den ikke. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Det er større kjangs for at den siste der passer en den første. Men Mini-Z-ene kommer som regel med sender og alt annet inkludert, så du trenger den ikke. vet at de kommer med sender, men er sikkert billigere uten.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ikke nødvendigvis. Ofte er det slik at du må velge mellom ferdig bygde modeller med sender, eller modeller som du må sette sammen. De du setter sammen kommer kanskje med masse oppgraderinger som gjør den dyrere. Altså kan det hende en bil uten sender er dyrere enn en med sender. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 ok, tar meg en tur til kyosho shappa i oslo når jg får tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå