dellper Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg skal om ikke så alt forlenge kjøpe meg en ny pc. Det blir overgang fra stasjonær pc. Her er de jeg har sett på: Toshiba og Acer Hvilken er best ? eller har dere noen andre forslag ? Jeg har planer om å bruke rundt 8 000 ,- Takk Lenke til kommentar
dellper Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Jeg skal om ikke så alt forlenge kjøpe meg en ny pc. Det blir overgang fra stasjonær pc. Her er de jeg har sett på: Toshiba og Acer Hvilken er best ? eller har dere noen andre forslag ? Jeg har planer om å bruke rundt 8 000 ,- Takk Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Aceren har absolutt best spesifikasjoner; skjermkort, CPU og skjermen er ihvertfall alle bedre på Acern enn Toshibaen. De øvrige har jeg ikke gått i detalj. Denne Acer er hakket bedre, men har litt mindre Harddisk og 16" istedenfor 17". Koster 1000,- mindre da. du får vurdere om et litt bedre skjermkort, 1000,- billigere veier opp for en mindre harddisk. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tror acer'n er best ja:P Bare det jeg syntes var bedre med toshiban var at den var 1,1kg lettere og så noe bedre ut:P Men tror ikke det har så mye og si egentelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå