hcb09 Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Nå har jeg endelig manna meg opp til å utforske overklokkingens verden! Men jeg har bare ett spørsmål før jeg setter igang. Jeg skal overklokke mitt skjermkort, og har lasta ned rivatuner. I rivatuner har jeg to muligheter til å overklokke skjermkortet: 1- customize low level system settings. 2- customize system settings. Hva skal jeg justere/overklokke? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Bruk Powerscript! Powerstrip ? Lenke til kommentar
hcb09 Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Hvorfor powerstrip, har det programmet noen fordeler i forhold til rivatuner? Lenke til kommentar
amdwdc Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 bruk ett program kalt NVHARDPAGE til å låse opp gjemte features i detonator driveren. på skrivebordet: høyreklikk > egenskaper > innstillinger ("flipp" øverst) > avansert > (navn på grafikk kort) (flipp) > overklokking (til venstre)> OVERKLOKK! Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 jammen så gi oss en link til programmet da Lenke til kommentar
amdwdc Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Link til NVHARDPAGE: http://download.guru3d.com/nvhardpage/ det virker på alle Nvidia skjermkort. På denne siden kan du også downloade drivere til nvidia, ati, via og intel. De har benchmarkprogramer og guider og andre nytteprogrammer. Lenke til kommentar
amdwdc Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Ellers vil jeg også anbefale GeforceTweakUtility som er ett overklokkings / tunings program som Riva Tuner, dette finnes også på nevnte side. Lenke til kommentar
hcb09 Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Takk for to gode forslag, da skal jeg prøve en av de! Nå gjennstår det bare å se hva skjermkortet er god for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå