larsgk75 Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg er i ferd å med å kjøpe min første bærbare PC. Jeg synes det er vanskelig å bestemme meg, særlig med alle skrivebordserstatterne. Har flere bekjente som er fornøyd med Dell. Jeg vet at valget av PC bør styres av egne behov og bruksområder. Kan noen likevel si noe generelt om denne maskinen? Lenke til kommentar
larseko Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Ta en titt på http://forum.barbara.no/viewtopic.php?t=104924 Lenke til kommentar
tunkerman Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 hmm jeg synes man skal velge bærbar eller ikke bærbar. Sikkert mange som ikke er helt enig. Selv har jeg en Dell D600 som jeg er meget fornøyd med så langt. ...men da har jeg og en stasjonær i tillegg. Knut Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hei, Det er vanskelig å komme med en anbefaling når man ikke vet hva slags behov du har. Hva har du tenkt til å bruke maskinen til da? Lenke til kommentar
Qwem Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Heisann Jeg har en I8500 (2,2GHz, 256MB ram, WUXGA). Jeg bruker denne maskinen mest til programmering, og dvd-titting, samt litt spill til tider. Fungerer ypperlig til min bruk. Da jeg flytter mye på meg(studerer i det fagre utland), fant jeg ut at jeg ville holde meg til bærbar, og angrer ikke ett sekund. Jeg oppgraderte til 8500 fra en I2500. Absolutt kjekk oppgradering. Skjermen er helt utrolig bra å jobbe med. Du kan se på den ifra de fleste vinkler uten å miste bildet. Bortimot umulig på min gamle. 1920x1200 er en utrolig oppløsning å jobbe med når en er vant til 1024x768. Spesielt når jeg jobber med store programmer. Får plass til utrolige mengder kode på skjermen med en gang. Eller andre ting og. dvdspilling er utrolig bra med denne skjermen og. Godt å få widescreen. Som sagt, jeg tror du burde gi oss en liten oversikt over hva du kommer til å bruke denne maskinen til. Er du på utkikk etter ei hendig maskin til å ha med deg på toget og legge kabal eller jobbe på mens du er på farta, da ville jeg nok ha valgt noe centrinobasert pga batteritid og slikt. Men maskina er ikke tung. Det er ikke det jeg sier, Lettere enn min gamle. Denne maskina er en kraftiplugg uten like. DVD, spill, ja alt går så det suser. Jeg spiller en del Medal of Honour - Allied Assault på den, og eneste problemet mitt er musa mi da jeg bruker trackball :wink: Nei...jeg anbefaler maskina, men som sagt, se på bruken din, hva du trenger osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå