Furiouz Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Har ikke spilt FIFA09 på en stund og så at det var kommet en oppdatering med trophys så jeg tenkte jeg skulle prøve meg på litt FIFA igjen. Problemet er at jeg ikke får oppdatert spillet. Når jeg starter spillet kommer det opp en melding om at oppdatering 1.02 er tilgjengelig. Når jeg trykker OK blir skjermen svart og ingen ting skjer. Prøvd flere ganger nå. Noen som har noen tips til hva som kan være problemet? Edit: Jeg har også prøvd å slette savegames men det hjalp heller ikke. Endret 4. april 2009 av Furiouz Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 prøv å sletter spille datatjeneste av fifa. Lenke til kommentar
Furiouz Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 prøv å sletter spille datatjeneste av fifa. Det har jeg gjort. Også lagd ny bruker på ps3 men det funket heller ikke. Lurer på om det hjelper om jeg formaterer harddisken? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Før oppdateringa kom hadde jeg det samme problemet med svart skjerm osv. når jeg skulle spille kamper, men etter oppdateringa har alt blitt som vanlig (+det ny...) Om du ikke finne en annen løsning kan du jo vente til neste opdatering, men det er jo veldig kjedelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå